SEIDAT RATKAISEE ETÄMYYNNIN HAASTEET

LEHDISTÖTIEDOTE  17.3.2020:

Startup yritys Seidat ratkaisee etämyynnin haasteet

Matkustuskiellot, eristykset ja karanteenit pakottavat yrityksiä muuttamaan liiketoiminnan käytäntöjä. Tämä iskee erityisen voimakkaasti yritysten tärkeimpään toimintoon - myyntiin. Olosuhteiden pakosta myyntiä joudutaan organisoimaan täysin uudesta näkökulmasta ehkä pysyvästi. Kasvokkain tehtävästä myyntityöstä siirrytään nyt laajassa mittakaavassa etämyyntiin.

Suomalaisella Seidat Oy:llä on nyt tärkeä tehtävä auttaa yrityksiä tässä muutosprosessissa. “Seidat on myyntitiimeille suunnattu pilvipohjainen palvelu, joka on yksinkertaisuudessaan äärimmäisen toimintavarma ratkaisu etänä tehtävään myyntityöhön. Helppokäyttöisyyden ydin on, että Seidat ei vaadi mitään asentamisia tai kirjautumisia koneelle.”, kertoo yhtiön perustaja ja toimitusjohtaja Paulus Perkkiö. Hän kertoo, että Seidatilla ei ole ollut vastaavia haasteita vielä kapasiteetin riittävyydessä mitä globaaleilla jäteillä. Tilannetta seurataan kuitenkin herkeämättä ja palvelinresurssia lisätään tarpeen mukaan.

“Pyrimme auttamaan yrityksiä tässä haastavassa tilanteessa kaikilla mahdollisilla keinoilla. Olemme pitkään auttaneet etämyynnissä, mutta nyt tuntuu, että tarve on kaikilla samaan aikaan.” kuvailee Perkkiö tilannetta.  Seidatin avulla muutos kasvokkain tehtävästä myyntityöstä etämyyntiin on teknisesti helppoa. Seidat halua haastaa kaikki myyntiä ja markkinointia osaavat vapaat resurssit nyt auttamaan yrityksiä, joilla tilanne ei ole hallinnassa. “Tässä tilanteessa tarjoamme oman työkalun ilmaiseksi käyttöön kuukaudeksi ja ihan pienille yhden myyjän yrityksille jatkuvasti.”, päättää Perkkiö.

Seidatin vuosi on lähtenyt liikkeelle lupaavasti. Yhtiö etenee nyt noin 150 % kasvuvauhdissa.

Seidatin ratkaisua käytetään jo yli 30 maassa. Tavoitteet nopeaan maailman valloittamiseen  ovat kovat ja uusia tekijöitä etsitään aktiivisesti. Tavoite on olla maailman ykkönen business-presentaatioissa vuonna 2025.

Lisätietoja:

Paulus Perkkiö CEO, Founder, 050 3249248, paulus@seidat.com, www.seidat.com

Kuvamateriaalia https://cloud.buorre.fi/owncloud/index.php/s/iip0Z4WQofg9t91

Faktat:

Seidat Oy on aloittanut liiketoiminnan vuonna 2015. Yritys työllistää noin 10 henkeä Helsingissä. Seidatin asiakkaana ovat tyypillisesti B2B liiketoimintaa tekevät aineettomia tuotteita tai palveluita myyvät yritykset, kuten pankit, asiantuntijayritykset ja ohjelmistotalot.

NOSTA etäMYYNTITAPAAMISET uudelle tasolle

ilmaisen etämyyntioppaan avulla pääset hyvin vauhtiin

Tukeeko esitysmateriaalisi etämyyntitilannetta? Ohjaako se kauppaan? Seidatin avulla on mahdollista luoda myyntitapaamisiasi varten valmis konsepti, jota on helppo monistaa kaikille myyjillesi joustavassa muodossa.

Tilaa Seidatin ilmainen opas toimivan etäkonseptin luomiseen, niin saat meidän vinkit sen kehittämiseen.

Alta voit myös varata suoraan ajan tapaamiselle, jossa pääsemme keskustelemaan juuri teidän yrityksenne etämyynnistä ja sen kehittämisestä konseptoinnin avulla.

ESITYKSET uudelle tasolle

ilmaisen oppaan avulla pääset hyvin vauhtiin

Hups! Jotain meni pieleen. Yritä hetken pääästä uudestaan.
Tilaa Seidatin ilmainen esitysopas, niin saat meidän vinkit esitysmateriaaliesi kehittämiseen:
- Tukeeko esitysmateriaalisi käyttötarkoitusta?
- Onko esitysten tavoitteen määrittäminen tuttua?
- Mikä merkitys on visuaalisuudella viestin sisäistämiseen?

Oppaan avulla on mahdollista kehittää esitysmateriaalejasi ja kasvattaa ymmärrystä, miten esitykset kannattaa rakentaa.

Alta voit myös varata suoraan ajan tapaamiselle, jossa pääsemme keskustelemaan juuri teidän esityksien kehittämisestä.

NOSTA etäMYYNTITAPAAMISET uudelle tasolle

ilmaisen oppaan avulla pääset hyvin vauhtiin

Paulus Perkkiö, CEO
SOVI TAPAAMINEN

lue samasta kategoriasta:

kokeile nyt!

Kirjaudu sisään Seidatiin ja aloita ilmainen yksityiskäyttö tai 30 päivän testijakso tiimisi kanssa jo tänään.

Aloita ilmaiseksi